Saturday, September 11, 2010

~~ ape salahKu ~~

tax0n2... arini aku mmg bermood glew nk stdy taXon tnpa d mslah pape.. stat jam 9 smpai la kul 1 td.. kjap2 stdy rehat jap bkak la fb... tp x chat p0m.. juz tgok2 je.. akU x taw nape jd gtu.. pe slah akU sbnrnye? adakah dye sudah memBenci driku?? slahke klU aku ckap aKu sgt senang kwn ngn dye? akU akui aku da mUla suka kt dye.. tp x la smpai nak dye.. akU juz aggp dye kwan je.. memg akU juga akui akU salu je komen kt wall dye, menyibUk kt wall dye tp pe salah aku?? sbelum nih ok je ngn dye.. tp sjak 2,3 ari nih lgsg ye x blas msej aku.. tp tu smUa aku x heran p0m.. tp aku agak terasa sgt2 sal nih.. nape dye block aku sbg kwan dye??? mUle2 aku ingtkan juz silap line fb je td.. akU tenangkan ati aku juga dengan ckap mgkin dye d msalah n deactive fb dye.. paStu aku stat la stdy ag.. tp aku x leh stdy! lgsg x fOkus.. lgsg x! pkiran aku berpikir kenapa jdi bgini... akU sgt heran sbnrnye.. pastU aku tgok kwan aku ngh 0n9... tbe2 trase nk suh dye taip name tuh n tg0k.. btapa kcewanya aku ble kwan aku tuh ckap dpat je bkak n d fb dye tuh... akU tergamam n kaku sketika.. nih bermkna dye bl0ck fb dye dr dicer0bohi oleh aku.. btapa luluhnye ati aku ble kwan bUang kwan.. pe slah aku sbnrny?? akU taw la aku sape.. akU x berniat p0m nk komen2 n menyibuk di stiap mse pd wall dye... itu smua suka2 sb bosan n nk graw n sembang2.. akU x pnh trase ble aku msej dye brape byak kali dye x blas.. tp nape dye buat aku gni?? pe salah aku sbnrny?????????????????!!!!! 

No comments:

Post a Comment