Friday, January 14, 2011

Aku dan Dirimu~

Aku??? Aku adalah aku.. Aku adalah anak ketujuh daripada 9 beradik.. Aku gembira menjdi diri aku. Aku seorang yang suka berkawan. X kisah p0m dengan sesiapapun.. Ada yang kata aku sombong, tapi hakikatnya tidak seperti itu. Aku bukan sombong,tetapi aku x yakin utk berhadapan dengan orang. Tapi sekarang aku dah berubah. Aku jadi sedikit berani.. Hanya sedikitkah?? Hahha.. Mungkin aku pertingkatkan lagi.. Sentiasa Praktis la jumpa orang.. Mungkin akan okay nanti.. Aku seorang yang bercita-cita tinggi. Yela, sampaikan abgku dan kakakku cakap akulah orang yang akan jadi ANDARTU.. Apa x nye, setiap kali tye dari sem 2 aku nak keje ape lepas ni.. AKU mesti jawab aku akan smbung MASTER n then PHD... N lastly aku akn kahwin.. Klu de jdoh la.. Hahaha... Dan korang taw x impian aku?? AKu nak kawin daripada pilihan kuarga.. haha! sebabnya aku x de calon lagi.. Hahaha.. SAL stdy lak, aku paling suka BIOLOGY dari sekolah agi.. N sekarang aku masih budak biologi! Alhamdulillah.. Aku ramai kawan taw.. Tapi ramai yang da makin lupakan aku.. h0ho! mungkin di0rg bz k0t... Sekarang aku di UMT!! Semakin dekat ngn rumah.. Biasalah dulu nun jauh di sana--> Kedah! Aku jenis yang suka terperuk lam bilik taw! N suka shopping bile bersama family! haha~~ MEnghabiskan duit! Jaat kan.. Tapi x lah jahat sgt.. Bukan selalu.. Hahaha!
AKu ketika masih bergelar 'student!!

AKU DAN DIRIMU~~ 

Aku dan dirimu~~ 
AKU DAN DIRIMU~~
AKU & MR PERFECT??? WHO DE MR.PERFECT?? ONLY ME NOE'S DAT!! =P
AKU syg kamu semua~~ Aku dan dirimu sepanjang masa.. BUkan kamu! Tapi kamu kamu kamu!!

No comments:

Post a Comment