Monday, August 9, 2010

rindU kenangan di KMK

yA Allah, cepatnye mse berlalU... pejam celik pejam celik da nk msUk 2 taUn meninggalkan KMK... aduH!! da 20 tahun umOrku... huhu~~ rindu sgt kt kmk.. rindu saat mandi sme2, bSuh kain sme2 ngn rumet n rakan satu wing kt bl0k..... hmm.. smpai ble p0m aku x kan lupa smua ni... 


mamat nih!! hee~~ kawan aku mse matrix.. c0mey sgt! n perasan orgnye.. kah3x~~ perasan comey n cute! tp x pew... dye memg comey n cute p0m.. hik3x~~ dye juga inspirasi aku sbnrnye.. syg dye smpai ble2... rindu sgt dye tp wat bod0 suda.. hihi~~ 


hehe... tersgt c0mey... tgok je gni mamat nih.. tp bile lam kuliah... perh!! c0ncentrate glew... mule2 jumpe... 
aku pn da lupe cmne aku boley ckap ngn dye.. hehe... aku bkan je rindu dye.. aku rindu smua kwan2 aku kt matrix.. rindu sgt2... 


rumetku~~~


mse nih aku nampak tembam kit.. bese la brU bgun tid0 tuh, cepat2 bergegas ke pdang smua nih! nsib baik x kna denda.. mse nih aku ingt ag dak laki rmai yg kna denda sb lmbat trun.. pdhal ktrg smpai pdang x smpai 5 mint sblum di0rg dtg.. hahaha... law0k la... mse nih jgak la aku jmpa dye.. hehe.. =)
yg c0mey2 tuh aten... die juga sme U ngan aku skg nih.. haha... da 2 sem bilik sebelah2 jew.. haha... j0doh kot! hik3x~~ yg tenGah tuh eyda.. rindu sgt kt dye.. bkal guru tuh.. huhu...n aku??? x pasti ag... huhu... actUally d s0rg g rumet tp dye kuar awl sb ktenya matrix dye x dpat catch up! bru bbrapa bulan bersama kami last2 tggal kami 3 0rg jew.. hehe... 
ni la sheda.... yg tgah tuh... alahai.. akU sgt pendek kan??? hehe... kecik2 p0m comel kot.. huk3x~~~


KOLEJ MATRIKULASI KEDAH..... hihi.... 
pertama kali menjejakkan kaki... haha.. sesat n silap msuk kelas org lain.. hahaha.. 1st time masuk duduk je.. da sdar subjek lain tp wat bodo je ngn atin dduk ngn selambanya... haha.. d sampai 5-10 minit.. tbe2 terasa nk tye skg klas subjek pe.. haha.. trUs bgun dr kerusi tggalkan klas ble taw slp klas!! haha.. malU teramat sgt mase tuh.. hya Tuhan yg tahu.. haha... 



rinDu KMK~~~ SMPAI BLE2....

No comments:

Post a Comment