Sunday, December 12, 2010

saLam semua! wah.. da Lme x jenguk2 blog nih.. Bukan pe.. saya sangat malas maw taip2 nih.. hihi!
seminggu berLalu.... seMua da puLang ke kg halaman masing2 sempena cuti sem nih.. hoho! taPi masih de yang ketinggalan kaT UMT tuh.. hoho! bese la,perLu menjalankan tugas masing2.. haha!

tanggaL 11 hb 11 stat first papEr! PeperanGan bermula! huhu.. paGi petang siang malam aku berulang-alik ke kafe ngan bela n kwan yg lain! aku sgt suka bella! blaja k0nsisten n biJak! skrg aKu da benar2 suka stdy gr0up.. bgus sebenarnya stdy group.. byangkanlah bertimbun2 kena baca.. first paper--->> academic writg.. haha! kUL 10 malam masih x taw nak stdy pe.. s0, kami stay la kt kafe dengan xtaw pape.. n last minute in dat day, akU dpat idea yg akn masuk sok adlah sal 'SOCIAL NETWORKING'... then, gtaw la semua yg de kat situ suh bace semua sal menda tuh.. haha! berdebar juga kot2 x masuk taPi ..... jeng3x! hahaha... keesokan arinya.. betapa gumbiranya ati ini bile soalan tuh masuk! wah... bangga den! huk3x... x baik x baik.. haha!


 ntah ape beLa buat masa malam 1st test! buntu x taw pe nak bace.. huk3x...
Ngah xtaw nak bace ape

owh... ye kew??? 'social networking???? okok.... haha!




stat paper seterusnya kami puLun abes nih! macam2 kitrg buat! haha.. giler k0t! GIS, EKOTROP, EKOPOP, BIO BIAK LAK.. setiap detik setiap ketika kami berulang alik ke librry n kafe utk discuss semua tuh! klu x stdy group cnfem x dpat.. aku bersyukur sebb kwan2 membantu... dari pagi ke petang.. petang ke malam.. hmm.. haha! sgt best juga sebenarnya.. tiba jew detik 1 pagi.. kami da blank gile2... x boleh masuk da.. hmm.. n lastly! aLhamdullillah.. bile tggal subjek taxon jew.. haha...

N LASTLY.... TAXONOMY!!
malam ni x leh bla.. hahaha!! balik jew dari kafe kul 2,3 pagi.. aku rse cam aku xtaw pape... x de pape lam otak aku nih.. then, aku bgun stdy balik.. nasib baik de satu hari lagi... sok tibe masa kitrg ulangkaji sorang2 je masing2.. stat pagi stdy sampai mlam.. kul 9 malam aku dah x boleh nak stdy.. aku tido.. aku terbgun kul 11.. bukak je mata nangis.. haha! lawak! semakin lame semakin kuat sampaikan rumet aku diam n tutup lagu.. sebb masa tuh dye ngah dgar radio.. aku x leh than da... aku kol ayah aku then, cakap nangis sekuat ati.. merapu x tentu hala.. berkat nasihat n luahkan pe yg ptut kat ayah aku.. aku kembali normal.. Lega cikit... then.. aku tido.. bgun pagi sok aku ilangkaji sikit... masuk dewan! TAWAKAL.. wah! sebijik soalan sama yg aku hafal.. Alhamdullillah.. syukur sgt2..


study taxon kat bilik

dah x boleh masuk lagi da... then! tido

buku berselerak! nota2... :)
then... semua berLALU... gumbira!! tibe masa utk bergambar! bersnapshot! huhu~~~






biodi forever! semuA DA pulang... tggu masa utk sem 4~~~ syg biodi! =)
see ya~~~

No comments:

Post a Comment